Lehet, hogy csak a nőket érdekli a téma, de azért már biztosan sokan láttátok a Pantene manilai ügynökségének a hirdetését, mely ugyan sampont ad el, mégis arról szól, hogy milyen kettős mérce uralkodik a társadalomban. Azt mutatja meg, hogy ugyanolyan férfiakat és nőket teljesen máshogy ítélünk meg ugyanabban a szituációban, csupán a nemük miatt. Itt a videó:
A hirdetést csak helyi használatra szánták, de a Facebook női főnöke, Sherly Sandberg megemlítette a Twitteren, és ezáltal világszerte ismertté vált. Most úgy tűnik, hogy az USÁ-ban is beépítik a marketingkommunikációba, tehát éppen fordítva történik a dolog, mint a Dove-nál. Ott már a kezdetektől nagyon tudatosan építették a kommunikációt, és értek el nagy visszhangot, itt viszont teljesen váratlan volt a siker.
Az eredményt tekintve mindegy is: a jó kampányokat fel kell ismerni, és minden lehetőséget ki kell használni a terjesztésükre. Főként, ha még igazi, fontos üzenetük is van.
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.