13/12/23 Váratlan sikerből világszintű kampány

Madalina Rita

Lehet, hogy csak a nőket érdekli a téma, de azért már biztosan sokan láttátok a Pantene manilai ügynökségének a hirdetését, mely ugyan sampont ad el, mégis arról szól, hogy milyen kettős mérce uralkodik a társadalomban. Azt mutatja meg, hogy ugyanolyan férfiakat és nőket teljesen máshogy ítélünk meg ugyanabban a szituációban, csupán a nemük miatt. Itt a videó:

A hirdetést csak helyi használatra szánták, de a Facebook női főnöke, Sherly Sandberg megemlítette a Twitteren, és ezáltal világszerte ismertté vált. Most úgy tűnik, hogy az USÁ-ban is beépítik a marketingkommunikációba, tehát éppen fordítva történik a dolog, mint a Dove-nál. Ott már a kezdetektől nagyon tudatosan építették a kommunikációt, és értek el nagy visszhangot, itt viszont teljesen váratlan volt a siker. 

Az eredményt tekintve mindegy is: a jó kampányokat fel kell ismerni, és minden lehetőséget ki kell használni a terjesztésükre. Főként, ha még igazi, fontos üzenetük is van.




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr185698397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása