A vezérigazgatók személyes pozicionálása az egyik legfontosabb eleme a vállalati imázsépítésnek. Ha ezt el tudjuk fogadni, akkor azt is meg kell értenünk, hogy stratégiai tervezésnek ki kell térnie a CEO-k online és közösségi jelenlétére is.
A világ 50 legbefolyásosabb vezérigazgatójának online jelenlétét a vállalat brandelt tartalmában, valamint közösségi médiabeli megjelenésüket vizsgálták egy kutatásban, amit az alábbi infografika formájában is megosztottak a nagyérdeművel.
Megjelennek a CEO-k a Youtube csatornán? Van-e személyes profiljuk valamelyik közösségi oldalon? És ami talán a legérdekesebb: azon vállalatoknak, amelyeknek általánosságban jó a megítélése, vajon nagyobb arányban érhető el a vezetőjük közösségi oldalon?
(klikkre nagyobb lesz)
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
Szólj hozzá! · 1 trackback
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mandiner blogajánló 2013.01.24. 15:39:02
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.