Rengeteg marketingfogás áll rendelkezésre az új ügyfelek megszerzésére, de ezek általában költségesek. A Social Media Today által posztolt infografikából olyan fogásokat ismerhetünk meg, melyek szociálpszichológiai alapvetéseken nyugszanak. Ilyen például, hogy valljuk be a hibáinkat, törekedjünk az azonnali pozitív visszacsatolásra, vagy hogy igyekezzünk kisebb meglepetéseket szerezni. Ez utóbbi lehet egészen kicsi dolog, önmagában a gesztus az, ami fontos.
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.