10/02/14 Heti hírek a Twitterről 3.

Madalina Rita

RT @hh Friss Webisztán: Ismét Meetup vs. Pecha Kucha party! http://bit.ly/91Ee2Z

 

Már itt is vannak a várva várt privacy problémák a Google Buzzban. http://tcrn.ch/awY0jj

(egyre több - szerencsére a visszajelzések alapján már javítják is a hibákat)

 

A fotókat most már slideshow-ban is lehet nézegetni a Facebookon. http://tcrn.ch/8Xhkam

 

A nem is olyan rég kinevezett Owen Van Natta elhagyja a MySpace-t. http://tcrn.ch/98uUO4

(és még sokan mások, ráadásul kulcsemberek)

 

Nézzétek meg videón, mit mond Sergey Bin a Zümmről, Kínáról és a Googleről. http://tcrn.ch/cRc01S

 

 

Címkék: hírek twitter



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

10/02/10 Online névjegykártya - Flavors.me

Madalina Rita

Az egyszerű szolgáltatások általában a legjobbak. A Flavors.me például csak annyit tud, hogy viszonylag kezdetleges módszerekkel barkácsoln lehet vele egy-egy online bemutatkozó felületet, amibe az alapfunkciókon túl (fotófeltöltés, fő adatok, linkek elhelyezése) beköthetjük az online aktivitásaink feedjeit.

Szóval ha nincs honlapunk, vagy több online csatornán is jelen vagyunk és mindezt egy szép felületen összefoglalva szeretnénk prezentálni, online névjegykártyaként is elküldhetjük a linket.

Itt találtok jópár példát arra, hogyan alakíthatók ki gyönyörű site-ok.

Ebbben a videóban pedig az látható, hogyan működik:

Flavors.me from Jack Zerby on Vimeo.

Ha ti is szeretnétek ilyet, a meghívó kód a "hőség", csak angolul.

 

Címkék: ajánló website



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

3 komment

10/02/08 Ami kíváncsivá tesz: kiterjesztett valóság

PrivyCouncil

A valódi és a számítógép által generált világok határán meghökkentő technológiai megoldások születnek, az egyik legnépszerűbb ilyen újdonság az Augmented Reality, azaz Kiterjesztett Valóság (AR). Az utóbbi bő két év során több érdekes kísérlet valósult meg a témában, ugrásszerűen azonban az elmúlt egy évben nőtt meg az érdekesebbnél érdekesebb termékek és technológiák száma.

A marketingkommunikációra fókuszálva az egyik első, széleskörű kísérlet emblematikus módon egy nyomtatott médiumot ötvözött a technológiával: 2008 szeptemberében, az Esquire magazin a 75. születésnapján e-képernyővel a címoldalán és további AR-kódokkal jelent meg, ahol többek között Robert Downey Jr. fotója elevenedett meg.


Tavaly már számos kampány indult, mely általános sémája szerint egy nyomtatott, speciálisan kódolt papír és egy webkamera segítségével teremt virtuális világokat. A kódot a kamerához kell tartani, a képernyőn pedig megelevenedik az üzenet. Tavaly láthattunk autóreklámot és környezetvédelmi hirdetést egyaránt ebben a formában, utóbbit például a GE készítette, és az alternatív energiákat volt hivatott népszerűsíteni.

Valentin-nap közeledtével idén született meg a webcam greeting is, mely a hagyományos e-cardokkal nem is említhető egy lapon. Az e-card az internet hajnalán született, és manapság egyáltalán nem nevezhető korszerű online kommunikációs eszköznek. Most azonban az e-cardokra a fiatalabb generációk is felfigyelhetnek, egy új, 3D képeslap kapcsán. A Valentin-nap apropóján mutatta be nemrég a Hallmark új üdvözlőlapját. Az eszköz egyszerre egy szép print képeslap és egy animált meglepetés. Ára három dollártól kezdődik, a zenélős verziók pedig dupla árról indulnak. A Hallmark oldalán ingyenesen is tesztelhető a fejlesztés.

Itt lehet megnézni egy lelkes anyuka beszámolóját az élményről. Ebből egyértelműen látható, hogy a gyerekek számára ez egy tökéletes ajándék.


Szintén a fiatalokra fókuszál az idén indított legújabb MuscleMilk-kampányelem. Az energiaitalok kupakját webkamera felé tartva Shaquille O’Neal kezd el énekelni és táncolni, de van már ilyen technológiával játszó baseball-kártya is.

Felvetődik ezekkel az újdonságokkal kapcsolatban, hogy bár a kezdeti érdeklődés irántuk igen intenzív, a wow-faktor igen rövid életűnek bizonyulhat, és elképzelhető, hogy a fogyasztók hamar ráunnak majd ezekre, legalábbis jelenlegi formájukban. Hogy ez így van-e, várhatóan a közeljövőben, a további próbálkozások során eldől. 

Végül lazításként egy utolsó videó, amiben jókora túlzással élve megmutatják, milyen lenne, ha az összes gyártó ilyesmiket fejlesztene. Szerencse, hogy ez sosem jön el.

(via miamiAdVice)

 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!



süti beállítások módosítása