13/04/25 A hét infografikája: Szüzek, Leskelődők, Szellemek

Varjasi Viktor

Nemsokára legalább annyira különcnek fogják tartani azt, aki nincs fent Facebookon, mint azt, akinek anno nem volt mobiltelefon a zsebében. Lassan a dacos nonkonformisták sem zárkózhatnak el a közösségi média hívogató szavától, főleg, ha ismerőseik közül is egyre többen választják a kapcsolattartásnak ezt a formáját. Elég csak az okostelefonok rohamos terjedésének közepette megfigyelnünk, hogyan küldi nyugdíjba a Facebook Messenger az SMS-ezést, máris látjuk a megállíthatatlan folyamatot.

Felmerül azonban a kérdés: vajon a közösségi hálók világában kivel találkozik majd az újonnan belépő? Ugyanazokat a barátokat találja ott, mint a való életben, vagy eltérő személyiségeket? Vajon ők tudják magukról, hogyan viselkednek ebben a környezetben?

Az alábbi, First Direct Bank által készített infografika megpróbál választ adni a kérdésre azzal, hogy 12 személyiségi halmazba sorolja a felhasználókat: Ultrákra, Mártogatókra, Tagadókra, Szüzekre, Leskelődőkre, Pávákra, Szónokokra, Álruhásokra, Szellemekre, Besúgókra, Kvízjátékosokra és Igazolásra vágyókra. Ti mit hisztek: hová tartoztok?




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr535246575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása