13/04/19 Ujjfoci pénteki munkakerüléshez

Varjasi Viktor

Nem új keletű jelenség, hogy a nagyobb vállalatok zsíros költségvetésből forgatott, tévébe szánt reklámfilmjüket a világhálón közösségi kampánnyal kötik össze. Ennek az egyik legújabb példája a HeinekenRoad to the Final című, egzotikus tájakon játszódó, pörgős spotja, amelynek az ujjfocis jelenetéből egy élvezetes kis flipperjátékot fabrikáltak a fejlesztők.

Azon kívül, hogy remek időtöltés pötyögni vele pár percet, arra is lehetőséget ad, hogy a futball szerelmesei megosszák eredményeiket a Facebookon vagy a Twitteren, sőt ismerőseikkel is összemérhetik a tudásukat.

A gamifikáció révén ráadásul több időt fordítunk a kampány egyes elemeinek tanulmányozásával – mintha bárki is ne tudná, hogy a Wembley-ben lesz a labdarúgás egyik idei legnagyobb ünnepe, a Bajnokok Ligája döntő meccse.

 

Szponzorált Bejegyzés




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr865234926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása