Nem új keletű jelenség, hogy a nagyobb vállalatok zsíros költségvetésből forgatott, tévébe szánt reklámfilmjüket a világhálón közösségi kampánnyal kötik össze. Ennek az egyik legújabb példája a Heineken, Road to the Final című, egzotikus tájakon játszódó, pörgős spotja, amelynek az ujjfocis jelenetéből egy élvezetes kis flipperjátékot fabrikáltak a fejlesztők.
Azon kívül, hogy remek időtöltés pötyögni vele pár percet, arra is lehetőséget ad, hogy a futball szerelmesei megosszák eredményeiket a Facebookon vagy a Twitteren, sőt ismerőseikkel is összemérhetik a tudásukat.
A gamifikáció révén ráadásul több időt fordítunk a kampány egyes elemeinek tanulmányozásával – mintha bárki is ne tudná, hogy a Wembley-ben lesz a labdarúgás egyik idei legnagyobb ünnepe, a Bajnokok Ligája döntő meccse.
Szponzorált Bejegyzés
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.