Az online és mobileszközökön megjelenített hirdetések elterjedéséhez (általánossá válásához?) nem csak a felhasználói szokásoknak és a technikai megoldásoknak kellett fejlődnie, hanem a grafikusok és marketerek rendelkezésére álló szoftvereknek és megoldásoknak is.
A Pointroll infografikája a digitális hirdetések elmúlt 25 éves történetet feldolgozó infografikája kiválóan mutatja be ennek a piacnak a sokrétűségét, aminek átgondolása akár hatékonyabb kampányok tervezéséhez is vezethet.
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.