10/02/23 A világ legjobb honlapja

Madalina Rita

Lehet, hogy erős túlzás a címbéli állítás, azonban kétségtelen, hogy kevés olyan honlap van, ami ilyen színvonalas tartalommal és megjelenéssel bírna, mint a Good. A site profilja a nevéből is adódóan a jó, hasznos dolgok gyűjtése, azok átgondolása.

Rovatai a legfontosabb társadalmi témák köré csoportosulnak, így szót ejtenek az üzleti életről, a városokról, kultúráról, designról, oktatásról, környezetről, egészségről, politikáról vagy akár a közlekedésről is.

A tartalom előállításába bárki becsatlakozhat, ennek köszönhető az a nagyon gazdag anyag, ami nap mint nap születik.

A legszebb és leghasznosabb tartalmak a különböző infografikák, amik egy pillantásra megérthetőek és látványosan összefoglalják az adott téma lényegét. Itt például az látható, hogy mely USA-államokban milyen arányban utaznak kerékpárral az emberek:

 

Itt pedig azt gyűjtötték össze, melyek voltak a legnagyobb vállalati bukások a történelem során.

 

 

Azt hiszem, nehéz lenne vitatkozni azzal a kijelentéssel, hogy érdemes követni ezt a site-ot, mert szép, okos és nagyon inspiráló.

 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

10/02/22 Rajongóknak ingyen reggeli – kisvállalkozások a közösségi médiában

PrivyCouncil

Korábban arról írtunk, hogy a költséghatékonyság miatt mennyire hasznos lehetne a kisebb üzletek, vállalkozások jelenléte a közösségi médiában. Ha ügyesen használnák azt, jó ötletekkel, szélesebb körben megismertethetnék magukat és új ügyfeleket is szerezhetnének. Magyar kisvállalkozásokat is kerestünk a Facebookon, és azt találtuk, hogy csupán kevesen használják, és még kevesebben használják jól a lehetőségeket.

Egy egyesült államok-beli kutatás szerint az ottani kisvállalkozások közösségi média-használata 2009-re megduplázódott, 12 százalékról 24 százalékra emelkedett. A kutatók által kidolgozott Small Business Succes  Index-ből (SSBI) kiderül: a kisvállalkozók egyre inkább a blogok, a Facebook és a LinkedIn felé fordulnak. Az SSBI eredményei szerint ezeknek a vállalkozásoknak a fő elvárása, hogy hogy új ügyfeleket szerezzenek, márkát építsenek, növeljék az ügyfélhűsége és több csatornán legyenek jelen. 

Legfőbb jellemzők:

· 75%-uk felteszi weboldalának címét egy közösségi oldalra,
 
· 61%-uk új ügyfelek szerzésére használja a közösségi médiát,
 
· 57% épített hálózatot a LinkedIn-en,
 
· 45% reméli, hogy a közösségi médiában való jelenlét egy éven belül jövedelmezővé válik.
 
A kutatás eredményei alapján azt jósolják, hogy a közösségimédia-költségek az előkelő harmadik helyet foglalják majd el a kisvállalkozások marketingköltéseinek sorrendjében az elkövetkező két évben.
 
Várható, hogy egyre többen ismerik majd fel a közösségi média előnyeit, de mintha kicsit lassabban ébredeznének a vállalkozások. Azért van már jó magyar példa is az aktív és informatív jelenlétre. Itt, a Kemence Pékség Facebook oldalán például a hónap elején süti is járt a csatlakozó rajongóknak. 
 
 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!



süti beállítások módosítása