Úgy látszik, a csoportos vásárlás ideája egyre jobban terjed: a Facebook Page-ekre specializálódott Wildfire most indított egy ilyen alkalmazást, a Group Dealt. Ennek köszönhetően az egyes márkák egyszerűen tudnak csoportoknak szóló ajánlatokat indítani, különösebb programozói tudás nélkül.
Itthon az első ilyen Facebook akció a Vodafone mobilinternethez kötődik, ahol "Együtt olcsóbb a net" felkiáltással toborozzák még jelenleg is az újabb követőket. Kicsit talán nagyobb növekedést vártunk volna, de sok oka lehet a lassabb tempónak. Ilyen például, hogy nem ismert még nálunk ez a vásárlási megoldás, ezért elsőre lehet, hogy nem annyira érthető a koncepció. A Veddvelem.hu és további hasonló kezdeményezések talán változtatni fognak a dolgon, viszont ez várhatóan nem fog rövid időn belül bekövetkezni.
De nézzük, miért jó egy ilyen alkalmazás indítása:
1. Csoportos vásárlás=közösségi élmény. Mi illene jobban egy közösségi site-hoz?
2. Gyorsan híre megy az akciódnak, a felhasználók maguk terjesztik az információt
3. Már csak a kaland kedvéért is kipróbálják, mert ez egy újszerű dolog - érdemes emiatt is az elsők között lenni, minden nehézség ellenére
4. Ahogy a Wildfire csapata is írja: arra ösztönzi a követőket, hogy rendszeresen visszamenjenek a Facebook oldaladra vagy a site-odra
6. Kisöpörheted az árukészletedet
5. Könnyű beilleszteni
6. Paypal!!!
Fogyasztói márkáknak, akik nem dolgoztatnak nagy online ügynökségekkel, jó megoldás lehet az alkalmazás használata.
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!