13/12/12 Nagyon fárad már az innováció

Madalina Rita

Pár éve még mindenki szinergiákat épített ki, 360 fokos kiszolgálást, illetve kampányokat alkotott meg, az utóbbi egy-két évben pedig mindenki innovátor. A PR Daily szerzője erre nagyon konkrét és beszédes példákat gyűjtött össze: a Kellog's új diós Pop Tartjáról a cég vezérigazgatója új innovációként nyilatkozott, a magasabb alkoholtartalmú új Miller sör is innováció, de annak számítanak ma már a Dun & Bradstreet nevű, céginformációkat szolgáltató vállalat jelentései is. 

Sokan tehát innovációnak hívnak már minden termékfejlesztési eredményt, illetve pusztán azt, hogy mint minden normális cég, termékeket dobnak a piacra, azaz működnek.

Az innováció viszont ezzel szemben teljesen új dolgot teremt és megváltoztatja az iparágat, amelynek része.

Szerintetek mi lesz a következő buzzword? Invenció? Visszajön a pioneering? Vagy elkezdik használni az enablert? Kíváncsian várjuk a fejleményeket.




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr635685854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.



süti beállítások módosítása