Facebook oldaldoboz

A napi.hu legfrisebb hírei

11/06/21 Egy jól felépített Youtube-kampány

Berkes Ákos

A Perrier ásványvíz reklámozásakor korábban is bátran nyúltak szokatlan vagy provokatív megoldásokhoz az cég által szerződtetett ügynökségek. A mostani azonban azért különleges, mert nem áll meg a korábban mindenhatónak kikiáltott, átfűtött erotikus hangulat nem mindennapos ábrázolásánál.

Sajnos a korábbi kampányok pontos netes nézettségi adatait megbecsülni sem lehet több évvel a kampány után. Ennek ellenére biztosak lehetünk benne, hogy ez a mostani rendkívül eredményes lesz, hiszen még éppen nem ért fel a hype a csúcspontjára, a kampányból pedig még ki tudja mennyi van hátra. 

Az egész a Perrier saját youtube csatornáján folyik, melyen a korábbi videók böngészését és a szokványos Youtube funkciókat átmenetileg letiltották. Ehhez képest azt látjuk, hogy több mint 6 millióan tekintették meg a videókat - minden bizonnyal ez a szám nem az épp aktuálisan legutolsó videó nézettsége, hanem minden videó össznézettsége a kampány kezdete óta. 

Hiszen pont az a lényege az egésznek, hogy akkor válik megtekinthetővé az egyre forróbb hangulatú bulit bemutató új videó, ha a látogatók száma meghalad egy előre meghatározott mértéket. Minél többen néznek, annál durvább a buli! 

Érdekes koncepció, de a számok azt mutatják, hogy rendkívül eredményes. A több mint 6 millió látogató egy része ráadásul minden bizonnyal visszatérő néző, ami igen magas szintű elkötelezettséget feltételez. Ráadásul minden online kampány legfontosabb eleme, a folyamatosan előállított tartalom, esszenciája a kampánynak, erre épül az egész, így ez nem egy plusz feladat az ügynökség számára. 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!