Facebook oldaldoboz

A napi.hu legfrisebb hírei

10/09/17 Egyéves a Trendlabor!

FLOW PR

Örömmel értesítjük olvasóinkat és szeretteinket, hogy a Trendlabor a mai napon betöltötte első évét.

Csodálatos időszak volt ez és biztos, hogy még szebb lesz a jövő.

Ami pedig az egy évvel ezelőtti posztot illeti, azt még mindig érdemes elolvasni: manifesztó az innovációról

Köszönjük az eddigieket, maradjatok velünk!

 

Címkék: blog trendlabor



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

2 komment

10/09/16 Online filmes kampányok

Madalina Rita

Hollywood a közösségi média egyre kiterjedtebb eszköztárát használja, mert a filmgyártók rájöttek, hogy be kell vonniuk a közönséget, még mielőtt azok egyáltalán beteszik a lábukat a moziba. Az emberek tartaloméhsége hatalmas, ráadásul megvan az igényük arra, hogy a kapott alapanyaggal játsszanak, saját ízlésük szerint használják - még ha ez csak további megosztásokat és kommentárokat jelent is.

A régi marketingeszközök természetesen továbbra is fontosak, de a poszterek, trailerek fotók egy strukturált, digitális csatornákat is integráló kampány részét kell, hogy képezzék. "Életciklus-marketing" - így nevezik ezt a megközelítést, ami végigkíséri a filmek sorsát a premiertől a DVD-kiadáson át a TV-ig (és a számítógépig).

Az Independent szerzője kiemelt néhány kampányt a közelmúltból:

Eredet

Újszerű poszterek, interaktív honlapok, honlapértékű Facebook oldalak.

Gru (Despiceable me)

iPhone alkalmazás, ami valós időben fordította a szereplők halandzsáit.

Harry Potter sokadik rész

A mozipremierrel egyidőben vetítették a filmet a Yahoo site-ján és a film Facebook oldalán.

Sex és New York 2

Arra kérték a felhasználókat, hogy tweeteljék ki az élményeiket a filmről, hogy trending topik legyen a Twitteren. Sikerült is.

Hálás feladat lehet egy filmes kampány kialakítása, még akkor is, ha egyre nehezebb eredményeket elérni, mert egyre kevesebben járnak moziba. Méginkább igaz ez Magyarországra, ahol már csak a piac mérete miatt sem feltétlenül éri meg költséges kampányokba bonyolódni. Ennek ellenére az utóbbi időben több film hirdetését is láthattuk főműsoridőben a TV-ben. Innovatív, a bannereken túlmutató online eszközöket viszont csak ritkán látni.

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

4 komment

10/09/15 A digitális aranylázról

Madalina Rita

Írtam egy rövid jegyzetet a Médiainfóra arról, hogy mennyire érdemes sietni a legújabb technológiákra való fejlesztésekkel. Érdemes lehet elolvasni, mert most sokan úgy érzik, hogy lemaradnak, ha nem készítenek gyorsan egy alkalmazást.

Itt lehet elolvasni.

 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

10/09/13 Kis csapatunk a Goldenblogon

Madalina Rita

Kicsit régebben volt már, az igaz, de szerettük volna így utólag is megosztani a Goldenblogos élményeinket.

Ezt a képet mi készítettük és a shortlist látható rajta a Trendlabor nevével:

 

Ezt pedig a Kreatív készítette rólunk (a két jobb oldalon álló szereplő vagyunk):

Jó este volt, reméljük, még sok ilyen lesz. :)

 

 

Címkék: blog goldenblog



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!