CSR Labor

  • Hibás feed URL.

The #Buzz Report Hírlevél

thumbnail_03.png

Hogyan lehet sikeres egy vállalat a közösségi médiában? Melyek a pozitív példák, és melyek azok a hibák, amelyekből tanulni érdemes? Kéthetente kiválogatjuk Önnek a legjobb esettanulmányokat, kampányokat.

A napi.hu legfrisebb hírei

10/11/29 A MySpace és a Facebook barátok

Madalina Rita

Nemrég kaptam egy levelet arról, hogy nagyon izgalmas új dolog történt: elindult a MySpace-Facebook mashup, mert ha nem tudtunk volna róla, ők ketten barátok.

A dolog annyit jelent, hogy a Facebook like-jainkat és kommentjeinket áthúzhatják a MySpace-re, vagy új logója szerint My____-re(???) és viszont.  Nem láttam sokat a dologból, csak például annyit, hogy egyébként a Twitterre is lehet innen posztolni. A körbekattintgatáskor pedig még azt is, hogy a barátok státuszüzenetei opciónál két ismerősöm április végi és egy januári posztja jelent meg. Azaz teljesen kiürült a MySpace. Forever alone - hogy egy mémmel éljek.

Jó látni, hogy még mindig próbálkoznak, nem adják fel a reményt a NewsCorpnál - a hit mindig lenyűgöző -, de az a valószínű, hogy ebben az esetben ezt nem feltétlenül kellene erőltetni.

 

 




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr132479839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.