Egy korábbi bejegyzésben a gépírást emeltem ki, mint a pr-esek egyik legfontosabb készségét. A sort a kereséssel folytatom.
Főként a kezdő munkatársaknál, illetve a kicsit alacsonyabb szintű számítógéphasználati ismeretekkel rendelkezőknél látható ugyanis, hogy számos feladat esetében nem igazán tudják, hol és hogyan találják meg a vonatkozó információt.
Ezzel az a gond, hogy egyrészt olyan dolgokat kérdeznek meg, megakasztva ezzel más munkáját, amiket egyébként egy perces munka lenne megtalálni, ha rendelkeznének az online keresés elemi ismereteivel. Ha pedig nem is kérdezősködik sokat, a keresni nem tudó kollega - lassú. Ez leginkább akkor probléma, ha egy megbízó nagyon gyorsan szeretne választ kapni egy kérdésre, illetve rövid időn belül szüksége van egy áttekintésre valamivel kapcsolatban.
Hogyan lehet fejleszteni ezt a tudást? (Igen, ez kevésbé készség) Egyrészt sok szeretettel ajánlom az Alapvető Tippek Hivatalos Google-tárát, másrészt azt a fő tanácsot tudom adni: a lényegre kérdezz/keress rá és próbálj ki több kombinációt! És barátod a "+" jel!
Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.