CSR Labor

  • Hibás feed URL.

The #Buzz Report Hírlevél

thumbnail_03.png

Hogyan lehet sikeres egy vállalat a közösségi médiában? Melyek a pozitív példák, és melyek azok a hibák, amelyekből tanulni érdemes? Kéthetente kiválogatjuk Önnek a legjobb esettanulmányokat, kampányokat.

A napi.hu legfrisebb hírei

10/06/07 Elkapott minket a Flow-élmény

PrivyCouncil

Már biztosan valamennyien olvastátok-hallottátok, hogy a Privy Council Communications nevet váltott, és a mai naptól FLOW PR néven működik tovább. Ez egy tavaly ősszel megkezdett üzletfejlesztési stratégia része, melynek fő eleme, hogy a pr-szakma változásai elébe megyünk és folyamatosan új megoldásokkal jelentkezünk – ezek egyike volt a Trendlabor elindítása is. E stratégiánk eddigi megvalósításának már több jól látható eredménye van.

Úgy gondoljuk, hogy ezt a lendületet és szellemiséget sokkal jobban kifejezi az új név, és biztosak vagyunk benne, hogy valamennyi partnerünknek, ügyfelünknek tetszeni fog, és érzékelni fogják a mindennapi közös munka során is a változást.

Bízunk benne, hogy új stratégiánk megvalósítása jelentősen fogja erősíteni meglévő vezető pozíciónkat a piacon, és új területeken is sikeresen fogunk megjelenni fejlesztéseinkkel.

Addig is lazításképpen hallgassunk meg egy lehetséges flow-értelmezést. :)

 

Címkék: hír vállalat



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr62063170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.