CSR Labor

  • Hibás feed URL.

The #Buzz Report Hírlevél

thumbnail_03.png

Hogyan lehet sikeres egy vállalat a közösségi médiában? Melyek a pozitív példák, és melyek azok a hibák, amelyekből tanulni érdemes? Kéthetente kiválogatjuk Önnek a legjobb esettanulmányokat, kampányokat.

A napi.hu legfrisebb hírei

10/05/06 Klassz: elindítottuk az első hazai SMR-szolgáltatást

PrivyCouncil

Az utóbbi hónapok kemény munkája után végre bemutathatjuk, min is dolgoztunk annyit: tegnap Joana Amendoeira fado-énekesnő koncertjének beharangozójával elindítottuk SMR-szolgáltatásunkat.

Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ügyfeleink közleményeit a jövőben közösségmédia-közlemény formájában fogjuk kiadni, melyeket a Hírlabor nevű új site-unkon fogunk gyűjteni.
 
Fontosnak tartottuk az új szolgáltatás elindítását, mert úgy látjuk, hogy a sajtóközlemény még mindig lényeges eszköz az egyes vállalatok, kezdeményezések híreinek hatékony terjesztésére. Csupán a formátum az, ami kissé megkopott már, és természetesen kiterjedtebb sajtókommunikációs eszköztárat kell mellé párosítani.
 
Visszatérve azonban a sajtóanyagokra: az SMR jóval többet ad egy egyszerű közleménynél, hiszen itt az újságírók, a bloggerek vagy a közösségi site-ok felhasználói egy olyan információgyűjteményt kapnak egy felületre gyűjtve, ami áttekinthető, könnyen használható és megtalálható rajta minden, ami az adott témával és a közlemény kibocsátójával kapcsolatban a legaktuálisabb.
 
A kulcsinformációk megkönnyítik a téma lényegének áttekintését, a fotók nyomdai minőségben is letölthetők és nem kell csatolmányokkal bajlódni, a videók pedig leginkább az online sajtó, és a bloggerek számára hasznosak, hiszen egyszerűen beágyazhatók a cikkekbe, illetve posztokba.
 
Fontos elemet képeznek az idézetek, melyek nemcsak a lényegre világítanak rá a kommunikátorok saját szavaival, hanem olyan új szempontokat is felvillantanak, melyek már lehet, hogy túlfeszítették volna az eredeti sajtóközlemény kereteit. Egyes újságírók viszont lehet, hogy éppen ezek nyomán indulnak majd el egy téma feltérképezésében.
 
A különböző webkettes modulok nem csak díszítésként szolgálnak: a videók a Youtube-ról, a képek a Flickr-ről vannak beágyazva, az anyagokat bármelyik közösségi site-on könnyen meg lehet osztani vagy linkként elmenteni, a korábbi híreket a delicious-ről integráljuk be a felületre, és itt találhatók meg az adott ügyfél webkettes csatornái is. Az egyes ügyfelek híreire RSS-ben lehet feliratkozni, a címkék pedig a keresést könnyítik meg. Ezenkívül az egyes híreknél a kapcsolattartók is megjelennek arccal, névvel, titulussal, e-mail és Skype elérhetőséggel.
 
A konzervatívabb, illetve az átmeneti időzavarral küszködő újságírók :) számára természetesen továbbra is elérhető az eredeti sajtóközlemény, melyet szintén nem csatolunk, hanem egy linkről lehet lementeni.
 
Az SMR kiváló felületet ad arra, hogy az igényes újságírók további információkat találjanak egy témáról és könnyen felhasználhassák azokat saját, többrétű újságcikkek, híradások készítése érdekében.
 
Természetesen ezen felül is minden segítséget megadunk, ha valaki jó cikket szeretne írni. :)
 
 



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr921978770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.