CSR Labor

  • Hibás feed URL.

The #Buzz Report Hírlevél

thumbnail_03.png

Hogyan lehet sikeres egy vállalat a közösségi médiában? Melyek a pozitív példák, és melyek azok a hibák, amelyekből tanulni érdemes? Kéthetente kiválogatjuk Önnek a legjobb esettanulmányokat, kampányokat.

A napi.hu legfrisebb hírei

15/03/03 Cukiság! Így már megéri végignézni egy Youtube-hirdetést

Sajti Botond

A legtöbb felhasználó bizonyára alig várja, hogy a videók elején felbukkanó hirdetésekből leteljen a kötelező öt másodperc, és a "Skip Ad" gombra kattintva továbbugorhasson arra, amit ténylegesen látni szeretne. A GEICO azonban készített egy olyan Youtube-reklámot, ahol érdemes kivárni, mi történik az 5.másodperc után.

Miért imádjuk ezt az ötletet? Mert van benne egy jó adag szatírikus reflexió a sokak által már alaposan megutált reklámok művilágára, és mert a hirdetés készítői ezt fel merték vállalni. Mert ötletesen használták ki az öt másodperc utáni skippelési lehetőségből adódó műfaji sajátosságot. És természetesen a cuki, behemót kutya miatt is.

geico_youtube-hird.jpg




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr487236699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

nagytv2141 · tvtenor.blog.hu 2015.03.16. 10:58:25

A trükk remek, de azért nem új, hiszen a Nagyon Különleges Ügyosztály (Csupasz pisztoly "őse") minisorozatában használták először GEICO spotokban használt trükköt:) www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=M37jlJFg6jo#t=1461