The #Buzz Report Hírlevél

thumbnail_03.png

Hogyan lehet sikeres egy vállalat a közösségi médiában? Melyek a pozitív példák, és melyek azok a hibák, amelyekből tanulni érdemes? Kéthetente kiválogatjuk Önnek a legjobb esettanulmányokat, kampányokat.

A napi.hu legfrisebb hírei

14/09/17 Tényleg nem az Apple ad először kéretlenül U2-albumot ajándékba?

Sajti Botond

Nagy felzúdulást keltett, hogy az Apple az új iPhone-okra kérés nélkül feltölti a U2 új albumát. Ami viszont különösen érdekes, hogy nem sokkal ezután keringeni kezdett a Twitteren egy fotó egy nyolcvanas évekbeli újsághirdetésről, amely szerint az akkoriban a mai iPhone-okhoz hasonlóan menő walkman-ek mellé minden vásárló ajándék U2-kazettát kap.

u2casette.jpg

Bevallom, elsőre bedőltem ennek, méghozzá egy személyes emlék miatt: a hatodik születésnapomra én is egy ilyen walkman-t kaptam (máig emlékszem rá, piros volt és dögnehéz, hat ceruzaelem ment bele, és elég gyorsan le is merült), és ami az említett eset kapcsán fontos, hogy ez is ajándék kazettával érkezett, igaz az itthoni bolt nem U2-t, hanem R-Go-t adott hozzá ajándékba (persze ennek annyira nem örültem, jobb lett volna valami külföldi előadó). Szóval ezek után nekem nem tűnt hihetetlennek egy ilyen akciós reklámajánlat.

A Snopes.com viszont gyorsan kiderítette, hogy a hirdetés kamu, a friss iTunes-os hír alapján photoshoppolta valaki össze, itt megtekinthető az eredetije is. Ezzel együtt az ötlet szerintem vicces.




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://trendlabor.blog.hu/api/trackback/id/tr746705629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.