10/12/17 Szolgálati: újra munkatársakat keresünk

FLOW PR

Megint új munkatársakra van szükségünk: pr-tanácsadók és alkamazásfejlesztők, valamint flashprogramozók jelentkezését várjuk. Mivel az utóbbiak elég speciálisak, részletesen is leírjuk a feltételeket.

Digitális csapatunkba keresünk Facebook-alkalmazás fejlesztőt és flashprogramozót. Tiéd az állás, ha a legjobb vagy ebben és kész vagy betartani a határidőket.

Olyan munkatársat keresünk, akinek napi legalább 4 órában számíthatunk a segítségére. Skype-on legyél elérhető a napi csúcsban, de legalább délután 14:00 17:00 között. Távmunkás is lehetsz, akár más városokból, csak légy elérhető Skype-on, akár webcamerás csetelésre is, tehát valós időben, nem csak email-en. 

Alkalmazásfejlesztő

Amit mindenképpen tudnod/birtokolnod kell:

- PHP OOP szemléletmód (2 év tapasztalat legalább)

- MySQL adatbázisok (1 év tapasztalat legalább)

Flash programozó

- Flash actionscript (2 és 3) programozási és animálás (több éves

tapasztalat)

- XML és RPC alapú flash kommunikáció programozásában szerzett jártasság

Előny a szerveroldali ismeretek megléte (apache2,unix) LAMP környezet és az AMF-PHP, valamint jquery keretendszerek ismerete.

CV-teket a hr@flowpr.hu címre küldjétek.

 

Címkék: szolgálati flow



Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

Szólj hozzá!

10/12/13 Jótékonysággal kapcsolatos jelenségek a Facebook-on

FLOW PR

Karácsony előtt körülnéztünk a Facebook-on, arra keresve a választ, vajon hogyan és milyen súllyal van jelen az oldalon adományozás témája. Áttekintve a nemzetközi jótékonysági kezdeményezéseket, számos jobbnál-jobb ötlet született a facebook-felhasználók mozgósítására. Közös elem ezekben, hogy a felhasználóknak nem csak az aktivitására (lájk-gyűjtés), hanem az aktív adományozási hajlandóságára is építenek.

Csak egy friss példa: az AIDS világnapján számos híresség lelépett a Facebook-ról, ezzel buzdítva rajongóikat, hogy adakozzanak. Visszalépésüket ugyanis egy konkrét összeg összegyűlésétől tették függővé. A mintegy 25 millió rajongót számláló Lady Gaga oldal például hat napig volt halott, ezalatt csak az sms-alapú adományozásra buzdító szövegek jelentek meg rajta.

Számtalan adomány-szerző alkalmazást is találhatunk a Facebook-on, ezek különböző aktivitásokért cserébe lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy eldönthessék: az alkalmazást fejlesztők milyen célra fordítsák a munkájuk, kattintásuk, network-jük értékét. A Good Samaritan-on keresztül például a felhasználó kitölt egy kérdőívet, cserébe választhat, mely szervezetnek juttassanak ezért adományt. A Social Vibe összeköti a felhasználó facebook-közösségét és social vibe-accountját. A felhasználó által kiválasztott támogatandó szervezet annak fejében kap pénzt, amennyi látogatást generált a felhasználó közössége a Social Vibe oldalán.

A legegyszerűbb és legdirektebb módja a gyűjtésnek persze az, ha egyenesen, mindenféle feladat és köztes lépés nélkül, a felhasználók pénzt tudnak adni. Erre lehetőség nyílik a Facebook-creditek által, legyenek azok vásároltak vagy ingyenesek. Ezt a módszert használják jótékonysági szervezetek, például a rák ellen küzdők, de a módszerben rejlő lehetőséget felfedezték a piaci szereplők is. A CNN például szintén a creditekre építve jótékonysággal próbálja népszerűsíteni a Hősök legújabb évadát. Kiválasztottak tíz „hőst”, akiket a Facebook-on, illetve reklámokban mutatnak be. Van köztük szociális munkás, egészségügyi dolgozó, gyermekmentő. Akinek a céljai a legszimpatikusabbak, annak adhatnak creditet a felhasználók.

Hasonló, magyar megoldásokat, alkalmazásokat még nem láttunk, de jó kezdeményezések már vannak. Lássuk akkor, hogyan igyekeznek kommunikációs szakemberek, szervezetek lehetőséget találni közösségük mozgósítására.

CSR=Lájk-vásárlás. A vállalat lájkokért cserébe ad valamit a támogatott szervezetnek (minden lájk adott összeget ér, minden lájkért cserébe kap valamit a támogatott szervezet). Vagyis a vállalat virtuálisan megveszi a lájkokat. Az akció egyrészt jó kommunikációs téma, másrészt támogatók szerzésére is alkalmas. Jellemző ezekben az esetekben még a kapcsolt támogatás: a lájkok által összegyűlt összeget a kezdeményező kiegészíti/megduplázza. Ezek a kezdeményezések nem ösztönöznek adakozásra, de szemléletet formálnak, és már ez sem elhanyagolható szempont magyar viszonylatban.

Híradás. A civilek inkább híradásra használják az üzenőfalat: tudósítanak az aktuális gyűjtések helyszínéről, időpontjától. Mintegy 3000 embernek tetszik például a Baptista Szeretetszolgálat Cipősboboz akciója, ami saját, folyamatosan frissülő oldallal rendelkezik.

Ismert közéleti személyiség szerepvállalása. A Tartsd a szintet! Facebook-kezdeményezés mellé Erős Antónia állt védnökként, segítve, hogy ezen a közösségi csatornán is nagy nyilvánosságot kapjon a cukorbetegség ügye. 

Adományközvetítés. Egyes szerveződések azért nyitnak oldalt, hogy azon segítsenek összehozni az adományozókat és a rászorulókat. Erre nem találtam bejáratott, igazán működő magyar példát, kezdeményezések vannak, például állatmentéssel foglalkozó szervezetek vállalnak fel ilyen missziót.




Ha tetszett a bejegyzés, iratkozz fel az RSS-értesítőnkre!

2 komment



süti beállítások módosítása